احتمال یک تغییر بزرگ در تیم پرسپولیس وجود دارد و یحیی گل‌محمدی شاید ترکیب اصلی سرخ‌ها را عوض کند.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ذوب‌آهن در روزی که حتی یک ضربه داخل چهارچوب هم به سمت دروازه پرسپولیس نزد، سرخ‌ها نخستین گل فصل‌شان را خوردند و ۲‌امتیاز کلیدی از دست دادند. این گل روی اشتباه سروش رفیعی به ثمر رسید و تبدیل به یکی از ۲گل به‌خودی لیگ بیست‌وسوم تا اینجای کار شد. دیگر گل به خودی این فصل را علی عدنان، بازیکن مس رفسنجان در برابر شمس آذر قزوین به تیم خودی زد. به هر حال سروش در بازی با تیم اصفهانی مرتکب اشتباه بزرگی شد و بین ۲نیمه هم با نظر یحیی گل‌محمدی از ترکیب اصلی بیرون رفت. این قطعا یکی از بدترین روزهای فوتبالی رفیعی بود که شاید از شانس ضعیفش با روز خوب یاسین سلمانی همزمان شد.

اما اتفاق دلگرم کننده برای تیم یحیی این بود که خرید جدید سرخپوشان در ۲۰‌دقیقه پایانی به زمین آمد و خیلی مسلط و دلگرم‌کننده نشان داد. به هر حال یاسین سلمانی بازیکنی نیست که برای نیمکت‌نشینی بلندمدت به پرسپولیس آمده باشد و چه بسا با اتفاقاتی که پنجشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد،گل‌محمدی وسوسه شده باشد که این بازیکن را به جای سروش در ترکیب اصلی قرار بدهد.

رفیعی از اواخر فصل گذشته و با تغییر سیستم پرسپولیس و استفاده از تنها یک هافبک دفاعی به ترکیب اصلی قرمزها رسید و این موضوع مقارن شد با بهبود نتایج قرمزها. حالا اما جایگاه او از سوی همبازی جدیدش تهدید می‌شود.

کد خبر 784699
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    4 0
    به نظر من این سه نفر باید همیشه در ترکیب باشند کنعانی، گرگی، پورعلی
  • بهروز IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    6 0
    یاسین به درد مهاجم سایه هم خیلی میخوره ، چون میتونه وسط زمین هم کمک سرلک کنه بازیکن جنگنده و شوتزنیه